Weer terug, maar nog snel even een update - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Weer terug, maar nog snel even een update - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Weer terug, maar nog snel even een update

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

29 Mei 2011 | Nederland, Son en Breugel

Inmiddels was het weer wat warmer geworden in Flagstaff en bij de Grand Canyon was het ook wel lekker weer, wel veel wind. Grand Canyon, groot ja. En indrukwekkend. Zeker niet mooier dan de Colca Canyon, ook zeker niet minder mooi, het is gewoon niet te vergelijken!
Mooi natuurpark waar files staan omdat er een beest in de berm staat..
Van de Grand Canyon zijn we via de Hooverdam naar Las Vegas gereden. Grote, hoge brug bij de Hooverdam. Met super uitzicht.
Tja, en dan Las Vegas. Druk en licht. Maar zo leuk. Wie bedenkt het nou om een hotel in de vorm van een kasteel of piramide te bouwen? Of kanalen in een hotel? Of een achtbaan in een hotel? Die achtbaan is zoo gaaf! Vanaf het moment dat je weg bent heb je spijt, maar na de 2e heuvel is het zo geweldig. De python is er niks bij.
Laatste nacht in het Luxor geslapen... Een piramide.. Met overal hierogliefen.. Het is wel een echte piramide: je raakt er ook snel de weg kwijt.
Toen we terug naar New york vlogen, bleek ik niet dezelfde vlucht als m'n ouders en Sander te hebben. Dus terwijl zij weggingen, moest ik nog lang wachten. Door het slechte weer was mijn vlucht nogal vertraagd(en die van hun niet, terwijl we dezelfde route vlogen.. hmmm?) Landen in New York gebeurde met een harde knal en nogal wat paniek in het vliegtuig...
Nog een nachtje in New York en de volgende dag ons zitten vervelen op het vliegveld. Goede vlucht gehad, vanaf Frankfurt naar huis gereden en nu.. Maar weer naar het 'gewone' leven.

• 30 Mei 2011 - 07:50

Mama:

ja, zo gaat het in het leven..... time flies when you are having fun...
    en nu : back to business...

• 01 Juni 2011 - 20:20

Yvonne:

ja nu moet je werken nichtje!!!!!!
    ik ben gelukkkig bijna klaar met school.. dan snel afspreken???

x

• 01 Juni 2011 - 20:21

Josephine:

oh haha.. ik had jou naam bij mijn berichtje gezet.. hoe dom kan je zijn:) x