We zijn er bijnaaaaa - Reisverslag uit Lima, Peru van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu We zijn er bijnaaaaa - Reisverslag uit Lima, Peru van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

We zijn er bijnaaaaa

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

29 Januari 2011 | Peru, Lima

Zo. Lekker nachtje slapen achter de rug. Op een heerlijk zacht kingsize bed. En dan zie je wel weer dat ze in Amerika geen koning hebben. Een bed van 1.80 bij 1.40. Dat is toch wat te kort? Maar goed. Dan word je wakker, doe je je gordijn open, zie je de skyline van NY. En kijk je wat verder, zie je een ding dat op de foto het vrijheidsbeeld is. Ook goed.

Dus. Ik terug op het vliegveld. Veel te vroeg want nu waren er ineens geen rijen... Maar oke. Mooi optijd vertrokken, lekker optijd aangekomen. Rare vlucht. Een paard hobbelt minder dan dat vliegtuig en ik heb nog nooit een vliegtuig zo raar zien landen. Het leek wel een achtbaan. En te veel vervelende kinderen aan boord. Naast mij zat de parfumfabriek zelve. Achter mij werd de zwitsal druk in het rond gespoten...

En dan kom je aan. Werd opgehaald. Dus geen gedoe.Rustig verkeer. Veel beter dan in Nepal. Maar warm. En vochtig. Tja. En nu maar kijken wat morgen gebeuren gaat. Over 3,5 uur moet ik al weer opstaan om terug te gaan naar het vliegveld voor mijn vlucht naar Cusco.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 24827

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Augustus 2014

Back to Nepal!

28 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Peru, op zoek naar de Inca's!

01 Januari 2010 - 25 April 2010

Nepal, dat is toch dat land met die hoge berg?

Landen bezocht: