Nog 6 dagen - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 December 2009 | Nederland, Son en Breugel

Zo. Hehe. Iedereen blij. Ik weet niet hoe vaak mij gevraagd is of ik ergens te volgen ben... Nou, jullie hebben jullie zin. Hier dus.

Nog snel wat dingetjes doen... Visa regelen.. Tas inpakken en dan vrijdag racen naar Brussel om dan een reis van 24u te gaan maken naar een .... land. (Ik moet nog even uitvinden wat het voor een land is.)

Maar wat ga ik nou precies doen? Ik ga les geven op de 'Nava Indra Dhanush Boarding School'. De school van mr. Rabin. Het doel van mr Rabin is 'beter onderwijs geven dan hij zelf heeft gehad'. Kim, medevrijwilligster, en ik gaan daarbij helpen door het geven van Engelse les en het ondersteunen van leraren.

Dus, de komende 4 maanden valt hier het een en ander te lezen over mij, over Nepal, over het werk en over alles wat mee en tegen zit.