Nog 6 dagen - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 December 2009 | Nederland, Son en Breugel

Zo. Hehe. Iedereen blij. Ik weet niet hoe vaak mij gevraagd is of ik ergens te volgen ben... Nou, jullie hebben jullie zin. Hier dus.

Nog snel wat dingetjes doen... Visa regelen.. Tas inpakken en dan vrijdag racen naar Brussel om dan een reis van 24u te gaan maken naar een .... land. (Ik moet nog even uitvinden wat het voor een land is.)

Maar wat ga ik nou precies doen? Ik ga les geven op de 'Nava Indra Dhanush Boarding School'. De school van mr. Rabin. Het doel van mr Rabin is 'beter onderwijs geven dan hij zelf heeft gehad'. Kim, medevrijwilligster, en ik gaan daarbij helpen door het geven van Engelse les en het ondersteunen van leraren.

Dus, de komende 4 maanden valt hier het een en ander te lezen over mij, over Nepal, over het werk en over alles wat mee en tegen zit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Son en Breugel

Yvonne

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 24773

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Augustus 2014

Back to Nepal!

28 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Peru, op zoek naar de Inca's!

01 Januari 2010 - 25 April 2010

Nepal, dat is toch dat land met die hoge berg?

Landen bezocht: