Sander, Paragliden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Sander, Paragliden - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Sander, Paragliden

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

26 Maart 2010 | Nepal, Pokhara

Wat kun je allemaal doen in Kathmandu? Ja heel veel, maar niet als je ziek bent. En ik dacht er nog zo goed af te komen.. Maar helaas. Een Nepalees-ziekmakende-bacterie heeft mij gegrepen en ik heb zaterdag het ziekenhuis nog wat beter bekeken. Omdat ik op een verlepte appel leek, kon ik 's middags blijven. Nou. Gezellig hoor.
Voordeel was wel dat ik de volgende dag eigenlijk wel weer beter was. Mocht alleen niks eten. Nouja, droge rijst, pasta zonder saus.. Niks dus. Dat is dan wel minder als je naar een restaurant moet om.. RUMMIKUB te spelen. Tja. OR2K is toch maar een aparte plek.

En dan is het dinsdag. Ik weer helemaal heel. Opweg naar het vliegveld. Nou niet dus. Sanders vliegtuig had onbekende vertraging vanwege het 'slechte' weer in Kathmandu. Goh, wat een slecht weer, strakblauwe lucht..
MAar goed. Vanaf 5uur 's morgens liggen smsen wanneer dat ding nou eindelijk zou komen. Ben ik natuurlijk 1,5 uur te vroeg op het vliegveld. Douane enz kost ook tijd. Vergeten. HERKENT HIJ MIJ NIET EENS. Omdat ik een.... Haarband in mijn haar had. Hij zou eens moeten weten hoe lastig lang haar is. Maar goed.
Alles wel oke gegaan. Wat gegeten. Lekker rustig aan gedaan.
Woensdag even naar de dierentuin geweest. Toch wel zielig. Hier gaan ze net iets anders om met de dieren dan wij. Maar goed.

En dan in de bus. Naar Pokhara. Wat een toestand. Hoe hard dat ding ook probeert te rijden, over die 150km doet ie toch minstens 7 uur... Veilig aangekomen. Leef nog, alles zit er nog aan.
Vandaag wezen paragliden. Nou, dat is toch geweldig. Het is te vergelijken met een vliegtuig met hevige turbilente + zweefmolen + rollercoaster. Ja, zoiets ongeveer. Alleen heb je nu dan uitzicht en een gezellige instructeur achter je die je wat verteld over de roofvogels die ongeveer 10m van je af vliegen.. Op dezelfde hoogte. Dat was de moeite waard.
Morgen nog een keer, maar dan met de touwtjes ZELF in handen. Als jullie niks meer van mij horen..... Nee, komt goed.

  • 26 Maart 2010 - 10:23

    Mama:

    blij, dat je dít alvast heb kunnen vertellen. En morgen ook maar weer genieten. Lief zijn voor je broer! Nog 6 daagjes, tot dán!xxxxx

  • 27 Maart 2010 - 18:33

    Wilma:

    Wat gezellig dat jullie nu samen zijn. Heerlijk om alles te kunnen delen.
    Wel voorzichtig blijven hoor over een week hopen jullie ouders je gezond en heel aan te treffen.
    Nog heel veel plezier.

    groetjes Wilma

  • 02 April 2010 - 04:18

    Jenneke:

    chica,

    goed te horen dat je nog leeft :D hahaha fijn dat je het nog naar je zin hebt ondanks ziekte :D hihi Nou goed, duurt niet lang meer voor je thuis bent, groetjes vanuit Nicaragua en ik zie je vast in Juni weer

    xxx Jenneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Yvonne

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 24780

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Augustus 2014

Back to Nepal!

28 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Peru, op zoek naar de Inca's!

01 Januari 2010 - 25 April 2010

Nepal, dat is toch dat land met die hoge berg?

Landen bezocht: