Stuck in America - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Stuck in America - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Stuck in America

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen, voordat ik vertrok, gekeken op internet: vlucht vertraagd. Toch maar optijd zijn. Vlucht ruim 2 uur later vertrokken. En ik zou mijn connection ook missen. Maar het vliegtuig was sneller dan gepland! En mijn vliegtuig naar Lima was vertraagd! YES! Ik rennen, op mijn sokken, broek omhoog houdend.. Overal zeggen dat ik haast had (ik had 20 minuten om door douane etc te gaan!).. Maar mocht nergens voor of iets. Kom ik bij de gate en wat rijdt er net weg? Juist.. Op naar de servicedesk. Een niet-zo-slimme Amerikaan, die niet zo goed Engels sprak.. Hij snapte het niet. Na lang moeilijk doen wilde hij mijn vlucht omboeken. En dan moest ik maar voor de rest zorgen. 23 uur op het vliegveld wachten ofzo.. Uiteindelijk na een heel zielig aangedikt verhaal kreeg ik een voucher voor eten en een hotel.. Maarja, mijn vlucht naar Lima moest ook omgeboekt worden. En wie gaat dat betalen?! Zij willen niet, ik ook niet.. Kost weer 100 dollar! Hopen op de verzekering dan maar.. Maar wat was die man toch vervelend. Volgens mij zijn ze getraind om je niks aan te bieden. Maar na Nepal en India kan ik ze wel ompraten.
Dus na een hoop gezeik.. Dat 3 uur kostte.. Opweg naar mijn tas.. Waar is die nou weer.. Die blijkt al klaar te liggen voor de volgende vlucht. Gelukkig.

En tja, nu zit ik in Amerika. In New York. En hier ligt gewoon 40cm sneeuw... Dus ik kijk uit over een wit vliegveld.. Yippie. En het sneeuwt nu ook nog, dus hopen maar dat morgen niks vertraagd is....

Verder had ik wel een prima vlucht. 2 stoelen, dus heerlijk kunnen slapen.. Geen gekke dingen, geen jankende of kotsende kinderen.. Geen oudjes die stikten of mensen met een pinda allergie die pinda's gaan eten...

  • 28 Januari 2011 - 23:40

    Sander:

    ja dat is mooi klote. Maak een sneeuwbal en peper de niet-zo-slimme amerikaan in. Pas op dat je niet voor terrorist wordt aangezien (o wacht dat wordt je al als je nog in europa bent) , "U gaat naar de gevangenis en komt niet langs start."

  • 29 Januari 2011 - 13:27

    Mama:

    je broer was me voor....
    lieverd, wat een sof dat je net te laat was voor je vlucht naar Lima. Knap van je (ik verwacht niets anders!) dat je het omboeken hebt kunnen regelen en hopelijk heb je je hotelovernachting uitgebuit!!.
    Ik hoop, dat je nu (14.30 plaatselijke tijd ned.) in het vliegtuig naar Lima zit...
    xxxxxx en veel sterkte met alle ongemak!! Het gaat heus wel lukken, 'komt goed' !!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 29 Januari 2011 - 13:38

    Oma Van Dam:

    dag Yvonne ,dat was een vervelende ervaring,he net voor je neus weg .Ik ben met je moeder vanmorgen naar de stad geweest ,het was erg koud maar de zon schijnt dat is al heel wat.
    ik hoop voor je dat de volgende vlucht wel goed gaat,sterkte hoor.doeiiiiiiiii.

  • 29 Januari 2011 - 15:59

    Josephine:

    Hee nicht(je)!!

    Ten eerste nog veel plezier en succes enzo!
    Ik heb je niet meer gebeld he, sorry:p
    Ten tweede.. geniet van die sneeuw:) ik zou echt graag 40 cm willen, geen ov, dus geen school heeerrlijk!!!
    en ik had ook niet anders verwacht dat je die achtelijke amerikaan zou ompraten, met je grote mondje;p heb je niet gevraagd of met je knopen en/of schelpen kon betalen???:P

    nou tot het volgende vermakelijk verhaal, en veel plezier!!

    xxxxx

    ook een xje van tante Jannet

  • 30 Januari 2011 - 17:41

    Liesbet:

    Hoi Collega
    Knap van je zoals jij je overal red zou dus niks voor mij zijn
    maar past wel allemaal helemaal bij jou
    nu ik dit mailtje typ zal jij er wel zijn Succes en ik blijf je volgen
    Groetjes Liesbet x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yvonne

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 24769

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 27 Augustus 2014

Back to Nepal!

28 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Peru, op zoek naar de Inca's!

01 Januari 2010 - 25 April 2010

Nepal, dat is toch dat land met die hoge berg?

Landen bezocht: