Estoy Bien, si! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Estoy Bien, si! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Estoy Bien, si!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

31 Januari 2011 | Peru, Cusco

Ik vroeg weg uit Lima, netjes optijd op het vliegveld. Alles mooi optijd, optijd gaan boarden.. En toen begon het. 1,5 uur in het vliegtuig zitten wachten, toen 2 uur weer in de gate zitten wachten en toen nog een uur in het vliegtuig! Jeeeej.. 4,5 uur vertraging! Door het weer in Cusco.
Het is niet echt mijn dagje..
Maar goed, aangekomen, telefoon doet het niet. Zie niemand die mij op komt halen.. Ik heb alleen maar 50 sol terwijl bellen 0,50 sol per minuut kost.. Maar opeens zie in een rood hoofd en wit haar. Dat moet een Europeaan zijn, en ja hoor. Lotte die mij op komt halen.
Schone stad! Geen afval bergen langs de weg..
Op naar het gezin. Lekker ruime kamer, gezellig gezin met nog een aantal andere vrijwilligers.
Even snel een wandeling door de stad met Enrique en dan snel wat slapen.
Vanmorgen naar school geweest. Is 20 minuutjes lopen.. Echt gezellig. Zit met 1 andere student in ´de klas´.. Vanmiddag nog een citytour met iemand van school... En dan morgen zien we wel weer..
Maar wat een gezellige stad. Overal winkeltjes, restaurantjes en mensen die kip staan te grillen en je troep proberen te verkopen.. En mooie huizen, niet te veel verkeer in het touristisch centrum... Gezellig, ik overleef hier wel 3 maanden

• 31 Januari 2011 - 20:31

Liesbet:

Hoi Yvonne
    Het duurde ff langer maar gelukkig ben je goed aangekomen en heb je het er nu al naar je zin
    geniet ervan en heel veel plezier, geniet van alles en je bent alweer een levenservaring rijker
    Groetjes Liesbet (K)

• 01 Februari 2011 - 11:04

Christine:

Hey!!!
    Goed om te horen dat het toch eindelijk is goedgekomen!!
    Klinkt erg leuk daar en ik vind je verhalen echt super ^^ kan niet wachten tot de volgende!
    Veel plezier :)

xxx

• 03 Februari 2011 - 15:22

Oma Van Dam:

Hallo Yvonne
    zo, jij weet wat vliegen is, maar ik denk dat je beter kan gaan FIETSEN!!!!!!!!!
    leuk vooruitzicht voor Sander.Maar goed ,jij bent wel aangekomen waar je moest zijn.
    geniet er maar lekker van hoor.
    groetjes van opa en oma.