Ziek - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Yvonne Deckers - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

18 Januari 2010 | Nepal, Kathmandu

Zo, terug in Kathmandu, hoop ik lekker te gaan werken.. Blijf ik maar hoesten.
Ik heb mij dus de afgelopen dagen met een prachtige longontsteking in het hotel vermaakt.
Maarja, dat is wel saai. Vanmorgen toch even een uurtje naar school geweest. Voor het eerst. De school gezien, leerlingen ontmoet. Het is een school met 200 leerlingen en 10 klassen. In een gebouw dat ooit en kippenfarm was. De helft is geschilderd, de andere helft is niet zo mooi. Het is dus aan ons om er weer iets van te maken.
Jan en Marit hebben morgen hun laatste dag en dan zullen Kim en ik het over moeten nemen. Als ik weer beter ben.

Gelukkig hebben we hier nog Gaia. Een rustig restaurantje met lief personeel. Kun je altijd terecht. Als je niet betalen kunt, betaal je toch morgen! Ze komen met oma's toverdoos aan om je beter te maken. Er is internet, er zijn NEDERLANDSE boeken. Kan niet beter toch?

• 18 Januari 2010 - 09:20

Henriette Van Dam:

hoi yvonne,das balen zeg een longontsteking,heel veel beterschap.

• 18 Januari 2010 - 18:45

Yvonne:

Beterschap met je longontsteking! Hopen dat je snel aan het werk kan. ;)

• 18 Januari 2010 - 19:54

Wilma:

Hoi Yvonne,
    Ben je mooi de sigaar en dat met een longontsteking! Goed benauwd zeker! Heb je medicijnen geslikt en ben je naar een dokter geweest of heb je je overgeven aan de toverdoos in je favoriete restaurantje?
    Let goed op je gezondheid. Zorg ervoor dat je die hoest kwijt raakt. Geen restverschijnselen kweken hoor. Daar houden bacterieen van.

groetjes en werkse,
    Wilma

• 19 Januari 2010 - 17:53

Kirsten:

hey yvonne! is dat ff PIEPPP zeg! hopen dat je snel weer wat beter bent! maja, de toverdoos verricht misschien wonderen;) heel veel beterschap en succes op school! :D

groetjes!

• 20 Januari 2010 - 12:42

Bea Van Deel:

Héé, Yvon, K ben weer helemaal bij met je reisverslagen, wat balen dat je nou net dáár een longontsteking moet oplopen, zeg! Zorg goed voor je zelf hoor,denk aan medicijnen en gezond eten/leven.
    En als je weer aan t werk gaat daar, veel sterkte en geniet er maar van.
    Groetjes